Tekstschrijver

Een professioneel tekstschrijver kan een belangrijke meerwaarde betekenen voor uw bedrijf. Zowel interne als externe communicatie verloopt deels via geschreven tekst en bepaalt dus in grote mate de stijl en het gezicht van uw bedrijf. Van het visitekaartje dat u achterlaat bij potentiële klanten, tot interne en externe stukken en de website: het visitekaartje van uw bedrijf. De voordelen van een professioneel tekstschrijver zijn talrijk: geen spelfouten en grammaticale fouten in teksten, eenheid in stijl van geschreven tekst en zoekmachinevriendelijke teksten. Kennisdomein werkt samen met specialisten, waaronder ook tekstschrijvers, die u en uw bedrijf kunnen voorzien van professionele teksten of uw zelfgeschreven teksten kunnen corrigeren en aanpassen aan de algemene huisstijl.

Neem contact met ons op en ontvang binnen 24 uur vrijblijvend informatie. Grijp deze kans om te ontdekken hoe Kennisdomein uw bedrijf kan versterken.

Neem contact met ons op voor meer informatie.

SEO tekstschrijver

Om optimaal te worden gevonden in de zoekmachines is het belangrijk dat SEO wordt toegepast. Een tekstschrijver met kennis van SEO kan een belangrijke bijdrage leveren aan de vindbaarheid van uw bedrijf in bijvoorbeeld Google. Zoekmachinevriendelijke teksten, het bedenken van rich snippets en keywords, Google stelt hoge eisen aan teksten. Teksten moeten goed leesbaar zijn, inhoudelijk relevant, een bepaalde minimale lengte hebben en geschreven zijn in foutloos Nederlands. Daarnaast is het belangrijk dat een website “leeft” en dit betekent dat steeds nieuwe content moet
worden geplaatst. Dit kan bijvoorbeeld in de vorm van een kennisbank, interessante artikelen, blogs of wekelijks nieuwsbericht. Een vaste tekstschrijver zorgt voor eenheid op de website, kent uw bedrijf en kan u veel werk uit handen nemen. Een tekstschrijver kan teksten zowel zelf schrijven als bestaande stukken corrigeren en redigeren.

Interne en externe communicatie

Met tekst laat u uw bedrijf zien. Wie u bent, wat u doet, waar u voor staat en productinformatie. Deze externe communicatie bepaalt het gezicht van uw bedrijf, te beginnen met het mission statement. Daarnaast is het misschien belangrijk om met bijvoorbeeld een goed geschreven bedrijfsplan, dat ook tekstueel professionaliteit uitstraalt, naar buiten te treden. Ook de interne communicatie is belangrijk. Verslagen en andere stukken dienen eveneens een professionele uitstraling hebben. Immers, hiermee draagt u de kernwaarden en het mission statement uit naar uw personeel.

Tekstschrijver inhuren


Onze specialisten