Whitepaper – Reclame-onderzoek Zonnatura

Zet de Zonnatura reclame aan tot verkoop en hoe kan de reclame verbeterd worden?

Steeds meer merken zien in dat het keuzeproces van hun klanten veel onbewuster verloopt dan aanvankelijk gedacht. Unravel onderzoekt met neuromarketing-onderzoek wat de klant je niet vertelt. Veel keuzes van de klant komen onbewust tot stand. Of het nu gaat om een aankoop in de supermarkt, een online bestelling of de invloed van een reclame thuis voor de buis.

Om daar achter te komen, hebben we gekeken naar de ware beslissingsnemer: het brein. De whitepaper is in heldere taal geschreven en gratis en zonder verplichtingen aan te vragen. Na het invullen van het formulier ontvangt u het eenvoudig en snel via email.

Uitgever: Unravel Research
Auteur: Tim Zuidgeest

Inhoud whitepaper

  • Hoofdvraag
  • Onderzoek stap voor stap
  • Techniek
  • EEG Metrics
  • Performance
  • Inzichten en advies

Download het whitepaper


Zonnatura neuromarketing reclame-onderzoek

Over Unravel

Bij Unravel Research kijken we in het brein om marketing effectiever te maken. Daar komt heel wat bij kijken. We beschikken over de meest precieze en comfortabele apparatuur – en werken uitsluitend met wetenschappelijk gevalideerde metrics. Maar ons ware geheim… dat zijn de mensen die hieruit elke dag weer de maximale potentie halen. We brengen een nauw samenwerkend team bijeen van onderzoekers, gedragsdeskundigen en marketeers. Zo komen we tot praktische resultaten die je werkelijk meer inzichten, zekerheid en omzet bieden.